În intervalul 12-15 septembrie, în cel mai important centru politic, financiar, cultural și artistic al Regatului Unit, Londra, a avut loc IAAPA Expo Europe, eveniment dedicat industriei agrementului. Cu o suprafață de peste 15.000 de mp, evenimentul IAAPA Expo Europe 2022 a cuprins peste 470 de companii expozante cu o gamă diversă de produse, locuri de joacă de exterior, interior, servicii și tehnologii noi.
Întorcându-se la Londra pentru prima dată din 2011 cu un program plin de tehnologie de ultimă oră, IAAPA a oferit una dintre cele mai bune expoziții de până acum, cu cele mai recente evoluții din industrie, expoziții de noi produse și servicii. Ediția din acest an a inclus, o conferință educațională pe parcursul a patru zile cu profesioniști de top din industrie, oferind perspective unice despre durabilitate, experiența beneficiarilor, tehnologie și siguranță.
„Suntem foarte încântați să aducem spectacolul de anul acesta la Londra”, a declarat Peter van der Schans, director executiv și vicepreședinte al IAAPA EMEA. „Membership-ul nostru european vine la pachet cu avantajul de a schimba locația Expo în fiecare an. Găzduirea spectacolului de anul acesta într-o destinație de clasă mondială, cum este Londra, oferă industriei globale de atracții oportunitatea de a-și prezenta brand-urile, pe măsură ce continuăm să ne redresăm.”
Ce este IAAPA?
IAAPA este cea mai importantă asociație comercială care reprezintă industria atracțiilor de joacă. De peste un secol conectează companii și oameni oferind experiențe semnificative pentru beneficiarii aflați în întreaga lume.
IAAPA găzduiește evenimente și conferințe globale ce răspândesc idei și practici de succes, instrumente și resurse valoroase pentru afaceri mai inteligente, mai sigure, mai profitabile, oferind beneficiarilor experiențe care surprind și încântă.
Fondată în 1918, IAAPA reprezintă principalele atracții din industrie, furnizori, consultanți și membri individuali din peste 100 de țări. Membrii includ profesioniști (producători și furnizori) din parcuri de distracție, parcuri tematice, parcuri acvatice, centre de divertisment pentru familii, grădini zoologice, acvarii, centre științifice, muzee, linii de croazieră.
Ce este nou la IAAPA Expo Europe 12-15 septembrie?
Echipa Waterboyz se întoarce de la IAAPA cu idei și soluții pentru profesioniști, municipalități instituții publice și private. CEO-ul companiei Waterboyz România, George Toda, alături de membrii departamentului de vânzări, Flavius Jaja, Alexandru Apostol, Cătălin Onciuc, Irina Ursu, Roxana Toda vin cu noutăți în industria de distracție.
1. Am aflat de la organizatorii IAAPA Expo Europe că ediția din acest an este cea mai reușită. Ce a fost diferit față de anii trecuți?
În primul rând trebuie să ținem cont de faptul ca este prima ediție după pandemie. Toată lumea era dornică sa vadă produse noi, să primească informații noi, să lege relații noi. Astfel amploarea evenimentului a fost mult mai mare atât din punct de vedere al awarness-ului cât și din punct de vedere al suprafeței oferite, pentru că hala a fost una impunătoare. Pe lângă multitudinea de expozanți, au fost echipamente noi, inovatoare, tehnologii noi, toate acestea ajutându-ne pe noi să aducem către Romania un trend tehnologic. Este vorba despre noi produse, tehnologii, metode de lucru, dar și materiale.
2.IAAPA Expo Europe este un eveniment dedicat profesioniștilor din industria agrementului, unde au fost prezente 470 de companii expozante. Ce v-a atras atenția în mod special?
Este vorba despre o arena de realitate virtuală care ne-a placut foarte mult, de tipul cordless. Te aflai într-un perimetru bine delimitat, alături de alți coechipieri. Ne-a suprins plăcut faptul că avea o grafică foarte bună și un preț foarte echitabil. Se observă că de la an la an tehnologia se îmbunătățește și prețul este din ce în ce mai accesibil. Un al doilea aspect a fost faptul că din ce în ce mai multe companii aleg acest drum al profit share-ului. De ce? Pentru că au mai multe șanse de a penetra mai multe piețe și aleg această opțiune de a face profit share cu parteneri din țara respectivă. Aici discutăm despre proiecte de amploare cum ar fi boburi de vară, instalații de sky, tiroliene și alte asemenea proiecte de anvergură, sau echipamente de dimensiuni mai mici precum bărcuțe electrice, mașinuțe de tren pentru copii, cabine foto care se pot tematiza în funcție de parcul în care sunt amplasate.
3. În portofoliul de produse Waterboyz vor exista produse noi?
Cu siguranță vor exista, aceasta a fost menirea noastră la această expoziție: să ne întoarcem de acolo cu parteneriate noi. Unul dintre cele mai importate parteneriate este profit share cu instalații de amploare. Un alt produs pe care dorim să îl aducem pe piața din România este VR-ul cordless . Acum 2 ani am experimentat mai multe tehnologii de VR însă nu erau atât de bine puse la punct. Tehnologia în anul 2022 de realitate virtuală este foarte avansată. Rezoluția este optimizată, la fel și povestea, mișcarea în joc este mai fluidă, ușor de intrat și jucat, nu sunt multe echipamente ce trebuie îmbrăcate, este nevoie doar de o cască de jucat și un joystick, nu sunt senzori lipiți de tine. Nu provoacă stare de amețeala spre deosebire alte VR și în permanență ești conștient de coechipierii de joc. Practic experimentezi metaversul incipient. Ne vedem propriul avatar în joc.
4. Tehnologia face parte din viața de zi cu zi. Ce propuneri aveți pentru reprezentanții din industria agrementului din România?
Să nu te opui fluxului nou de tehnologie, îmbrățișează-l, încorporează-l în activitatea de zi cu zi. Oricât de mult ne împotrivim, tehnologia este și va fi parte din viața noastră. Ne uităm la toate domeniile, la cei mai conservatori producători... și ce observăm? Cu toții au început să folosească touchscrenn-ul, led-ul, codul QR. Ne dorim confortul și toate beneficiile îmbrăcate într-o aura nouă. Îmbrățișați tehnologia și folosiți-o în toate aspectele activității voastre.
Ne dorim să fim alegerea numărul unu pentru instituțiile interesate să ofere comunității locuri de joacă durabile sau pentru companiile care doresc să aducă plus valoare afacerii în curs.
Waterboyz este un promotor al inovației:
• cea mai cunoscută companie din România în domeniul locurilor de joacă
• unul dintre cei mai de încredere furnizori de agrement din România
• Premiul Special Pentru Implicarea în Infrastructura Educațională oferit de Consiliul IMM-urilor
Cu o experiență de peste 500 de locuri de joacă oferite României, îți suntem alături în toate procesele începând de la consultanță, proiectare, achiziție, instalare și mentenanță și îți putem oferi cele mai eficiente soluții.
[email protected] | 0371 788 788